2010. október 15., péntek

Díj :D

Sziasztok!


Megint kaptam egy díjat, aminek nagyon örülök. :D Szóval, a díjat Alice656-tól kaptam, aki nemrég csodálatos hozzászólásokkal is megajándékozott. Mindkettővel nagyon boldoggá tett. Köszönöm neki! :D

Szabályok!
1. Köszönd meg!
2. Linkeld be a blogját, akitől kaptad!
3. Küldd el 4 embernek! (nekik is linkeld be a blogjukat)
4. Tedd ki az oldaladra!
5. Értesítsd a személyeket, akiknek küldöd!



1.  Tehát akkor még egyszer köszönöm Alice656! Jól esik, hogy valaki gondolt rám!
2.  http://aliceinwonderland-alkonyat.blogspot.com/
3. És akkor, akiknek én küldeném, indoklással kiegészítve! :) Annyit mondanék, hogy végül nem sikerült az 5 kiválasztottat 4-re szűkíteni, ezért most szabályt szegek. :P


Diana: http://vegtelenvalasztas.blogspot.com/

    Hogy miért küldöm neki a díjat? Ennek nagyon sok oka van. Az ő blogjának köszönhetően találtam meg Sourire pályázatát, amin indultam, és nagyon élveztem. Ezután kezdtem el keresgélni más blogos pályázatokat is. Most pedig egy általa meghirdetett pályázaton is indulni fogok. Design szempontjából is példamutató, amit sikerült létrehoznia. Ez a blog elképesztően gyönyörű!

Sourire: http://sourire-palyazat.blogspot.com/


    Azt hiszem, az nem is kérdés, hogy neki miért küldeném a díjat. Sourire pályázata sok mindent megváltoztatott bennem. Újra van kedvem írni, több pályázatba is beneveztem. Megismertem sok kedves és tehetséges bloggert, és hihetetlen jó novellákat olvashattam. Kritikákat is kaptam, aminek nagyon örültem, mert néha hiányzik a visszajelzés az olvasóktól. És különdíjas lettem, aminek elképesztően örültem. A blogon található novellákat pedig mindenkinek csak ajánlani tudom! :D

Paris Morgan: http://www.parismorganparis.blogspot.com/

   Ó, drága Paris! Nem is volt kérdés, hogy neki is küldöm ezt a díjat. Parist is Sourire pályázatán ismertem meg, és ennek nagyon-nagyon örülök. Hihetetlen kedves kritikákat kaptam tőle, és jókat beszélgettünk hozzászólások útján. A pályázatra beadott művétől pedig olvadoztam a gyönyörűségtől. Görög mítoszok forever! :D

Bells: http://bells-novellak.blogspot.com/

   Bells már járt korábban a blogomon, nem felejtettem el én sem. Aztán Sourire pályázatán újra rátaláltam, most pedig indulok is a pályázatán. Az ő novellája is elképesztően jó volt, és nagyon nagy hatással volt rám, mint ahogy azt már meg is írtam neki. Ezen a blogján lesznek olvashatók a pályázatra beadott művek, és látva az indulókat és a zsűri tagjait, nagyon jó kis verseny lesz. És mindenki látogasson el a blogra, akkor is, ha nem indul, mert egész biztos rengeteg tehetséges bloggert ismerhet meg, és rengeteg jó írást olvashat.

Rékaa: http://rekaablogjaa.blogspot.com/

   Rékaa-t is csak nemrég ismertem meg, de nagyon szimpatikus. Hihetetlenül örülök, hogy idetévedt hozzám, és kíváncsian várom az ő pályázatát is. Mindkét cím nagyon jól hangzik, szinte csorog a nyálam, annyi jó novella fog születni. A blogon ezenkívül az ő saját írását olvashatjátok, illetve akár a pályázaton is indulhattok.


Nos, azt hiszem, mindenki megvan. :D Köszönöm a díjat is, illetve minden mást is azoknak, akiknek én küldöm. :D 

Pussz mindenkinek:
Deszy

6 megjegyzés:

  1. Sziia Deszy! :)

    Hát mit is mondhatnék...
    Megleptél, az biztos, és mikor olvastam, miket írtál, kicsit meghatódtam. Nem tudtam, ennyi mindenre képes csupán egy pályázat.
    Még egyszer köszönöm neked - tudom, már eleged van -, hogy jelentkeztél, és szurkolok neked, mindig is menjen az írás!
    Drukkolok a pályázatokon, és ha már így belejöttél, van egy nagyon jó, mire szerintem megéri jelentkezni.
    Találsz nálam linket, Szil csinálja, Love Canyon könyvet lehet nyerni. Nem kis nyeremény. Szóval ajánlom neked!
    És még egyszer köszönöm!
    Olyan aranyos vagy! Ki tettem, ás vissza küldöm neked, ha lehet olyat :P :D

    sourire

    VálaszTörlés
  2. Drága Deszy!

    Köszönöm, köszönöm, és köszönöm :)
    Nagyon jól esett, hogy gondoltál rám ^^
    Igen, megint eltűntem egy kicsit... Valamire készülök :D ha délutánra sikerül befejeznem, az elsők között küldöm majd neked :)
    Továbbtanulás ügyben még nem jutottam tovább. Mostanában nem is gondolkodtam ilyesmin. Valami döntés a végén úgyis lesz, mert olyan nem volt még, hogy ne lett volna :D

    Pusszantalak, Paris

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen, Bells! Én örülök a legjobban, hogy megismertelek, és a pályázatoddal kapcsolatban már nagyon kíváncsi vagyok a novellákra! :D

    VálaszTörlés
  4. Drága Sourire!

    Nagyon örülök neki, hogy örömet szerezhettem neked a díjjal. Csak az igazságot írtam le, szóval aki olvasta, mit írtam, tudja, hogy nekem kell megköszönnöm. :D Szóval köszönöm! :D

    VálaszTörlés
  5. Paris!!!!

    Jaj, úgy örülök, hogy újra felbukkantál. :D Húú, kíváncsi vagyok, mire készülsz. Remélem, elkészülsz vele, mert a kíváncsiság fúrja az oldalam. :D Egyébként nagyon szívesen, és ugyanazt tudom mondani, mint Sourire-nek is. Nekem kell megköszönnöm! :D

    Ami a továbbtanulást illeti, az biztos, hogy valami lesz. :P Csak az a kérdés, hogy mi. :D

    VálaszTörlés