2009. augusztus 23., vasárnap

Vámpírfogak

- Harapj meg! – mondtam neki, és még soha nem voltam ilyen biztos abban, hogy mit akarok. Őt akartam, az ajkait a nyakamon, a fogait a bőrömön akartam érezni.

Láttam rajta, hogy tétovázik. Azokban a gyönyörű szemekben egyszerre volt jelen a kétség és a vágy. Tudtam, hogy meg akarja tenni, de azt is, hogy nem szeretne fájdalmat okozni. Azonban mindketten erre vágytunk. Éreztem, hogy hevesebben dobog a szívem. Felé nyújtottam a karom, és a kézfejemmel végigsimítottam az arcán. Láttam, hogy megremeg, és magamban mosolyogtam. Tudtam, hogy a remegést nemcsak a gyengéd érintés okozta, hanem az is, hogy megérezte a csuklómban pulzáló vér illatát. Ez volt a célom. Figyeltem, ahogy egyre nőtt benne a vágy, éreztem, hogy már nem sokáig tud ellenállni. Ezt kicsit viccesnek tartottam. Olyan volt, mintha egy nyúl próbált volna meggyőzni egy rókát, hogy egye meg. De most én voltam a ravasz, nem ő. Ő sokkal inkább a nyúl volt, aki menekül az elkerülhetetlen elől.

A szeme egyre jobban izzott, a pupillái kitágultak, és tudtam, hogy győztem. Láttam a hófehér, tűhegyes fogait, ahogy felém közelítenek. A köztünk lévő távolság egyre csökkent: 15 cm, 10 cm, 5 cm… Ezzel fordított arányban nőtt a percenkénti szívdobogásaim száma. Minden dobbanás hangos volt, mintha mennydörgött volna. A vér áramlását az ereimben még soha nem érzékeltem olyan erősen, mint abban a pillanatban. Természetesen féltem, de ki ne félt volna a helyemben? És tudtam, hogy ez a kis félelem nem győzheti le a vágyat. Szerettem, mint még soha senkit.

Jéghideg bőre az enyémhez ért. Megborzongtam. Apró csókot nyomott a nyakamra, és a fülembe suttogott: - Bízz bennem! Én már régóta bíztam benne, előbb, mint ő saját magában. Pár másodperccel később tűszúrásszerű fájdalmat éreztem, és tudtam, hogy teljesült a kívánságom.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az egész minden!Imádom az oldalad!Tudod amikor elkezdődött a zene és vele egy ütemben kezdtem el olvasni.A vérem szinte táncot járt az ereimben és én aki akkor se sírt mikor meghalt a dédnagymamája;elsírtam magam olyan gyönyörű,rendszerezett és élvezhető az oldal meg a történeteid hogy még most is könnyeimmel küszködve írom ezeket a sorokat.Kissebb-nagyobb hibákat ejtve,szipogva és remegve gépelek.Arcom nedves szívem pedig dalol oly szépen dalol mint egy újjászületett főnix.Kérlek tartsd fenn addig ezt az oldalt amíg hiszel az írás erejében és a hit megváltásában.Örök hála neked hogy vagy és hogy megalkottad ezt az oldalt!
    Köszönöm:
    Amaya a kegyetlen versek hercegnője.

    VálaszTörlés
  2. Tudod, kicsit az a bajom ezzel a történettel, hogy pontosan olyan amit Stephenie Meyer alkotott. Igen én megértem, hogy mindenki egyedi akar lenni, és egyedit alkotni, de ez így baromira nem egyedi. Sokan írtak már ilyeneket, és a világhálón több ezer ilyen történet van. Csak azt nem értem, ha valaki ír... akkor miért nem azt írja ami rá jellemző ami, belőle tőr ki?! Miért másol? Ennek az ég világon semmi értelme, mindenki ugyanazt írja. Most csak azért, mert mindenki Alkonyat lázban ég, nem muszáj azt földolgozni 80*...Amúgy a többi egész jó. Üdv: Maryy

    U.I.: Ezt most nem sértésnek, vagy bántásnak szántam, csak a véleményemet írtam le. :) Grat. azért az eddigiekhez.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Köszi az eddigi kritikákat, remélem lesz még több is. :)
    Amaya, engem pedig az hatott meg, hogy milyen szépeket írtál. :D Folytatom a történetet, és másikakat is tervezek, remélem te is tovább olvasod, és azok is tetszeni fognak. :)
    Maryy, a te kritikádnak is örülök. A Vámpírfogakat kifejezetten a Twilight-hoz írtam, mert nem tudom, olvastad-e már a Breaking Dawn-t, de nem éppen így történik meg a harapós rész. Gondoltam leírom, hogyan képzeltem én a 4. rész előtt azt, hogy Bella miként lesz vámpír. Persze a Stephenie Meyeres változat jobb. :) Azért remélem a többi fic tetszik, és te is tovább fogod olvasni. :)
    Még egyszer köszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia Deszy!

    Még korábban olvastam ezt a novelládat és meg kell mondjam, nagyon-nagyon tetszett! Jó volt a fogalmazás, és az érzések leírása :) Teljesen bele tudtam maga élni, mintha én lettem volna a főszereplő helyében. Igazán... érzékletes :D Amugy tök király ez az oldalad is, remekül néz ki!

    Puszi: Réka

    VálaszTörlés