2010. március 28., vasárnap

Már nem is tudom, hányadik díj :)


Nos, szóval kaptam még egy díjat, amit elfelejtettem felrakni. Szánom-bánom bűnöm, de ahogy szokták volt mondani, jobb később, mint soha. :)

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.

Ne, ezzel megvolnánk. Azt a pontot, ahol továbbküldöm valakiknek, azt hiszem, ki is hagyhatjuk, mert hála a blogokon lánc-szerűen terjedő díjaknak, már úgyis megkapták azok, akiknek odaadnám. :(

Teszt:

Név: Deszy (Mihóczy Mercédesz Flóra a hivatalos, de a Flórát nem is nagyon használom. Mercinek pedig csak azok hívnak, akik nem ismernek, illetve néhány tanárom. :D És a félreértések tisztázása érdekében nem egy autóról kaptam a nevemet (bár apukám autószerelő volt, és imádta a Merciket :D), hanem az autómárka kapta a nevét egy lányról. Általában kevesen tudják, hogy Benz a lányáról nevezte el az autót, akit történetesen Mercédesznek hívtak, így lett a Mercedes Benz. :D)

Becenév: Deszy (Még mielőtt valaki megkérdezné, a Deszy a Mercédeszből jön, olyan alapon, mint Bernadett-Detti. Csak y-nal írom. :) Ezért van pédául az, hogy egy sz-szel van. Ezt azért írtam le, mert már sokan kérdezték tőlem, hogy miért hívnak Lassie-nek. :) És mindig mondom, hogy nem hívnak úgy. :D)

Lakhely: Tatabánya

Születési hely: Tatabánya

Magasság: 162-163 cm.

Névnap: szeptember 24. (A Flórát nem szoktam ünnepelni, bár ha az ajándékokat tekintjük, lehet nem lenne rossz ;D)

Foglalkozás: diák

Testvérek: 2 nővérem van. Mindketten idősebbek. (Bár ez a nővér kifejezésből következik :D) Az egyikük 16, a másikuk 9 évvel idősebb nálam.

Anyanyelv: magyar

Beszélt nyelvek: magyar, angol és német. A német az első idegennyelvem, amit idestova 9 éve tanulok, de nyelvvizsgám angolból van, és azt százszor jobban beszélem.

Gyűjtemény: Öööö... Én olyan "mindent elteszek, ami egyszer hasznos lehet" fajta, felhalmozós lány vagyok, szóval sok dologból van otthon egy rakat. Mindig vannak korszakaim, amikor bizonyos dolgokat gyűjtök. Volt Pokémon-kártya és tazó korszakom is. :) Egy ideig szalvétát gyűjtöttem, aztán matricát, meg még ki tudja mi mindent. Jelen pillanatban főként a könyvjelzőkre koncentrálok. :)

Cipőméret: 37-38 :)

Iskola: Bárdos László Gimnázium

Kedvencek: Hú. Ez hosszú lista lesz. Emberek: Fernando Alonso, Gregor Schlierenzauer, Evgeny Plushenko, Stephane Lambiel, Roger Federer, Gyurta Dániel, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Hugh Jackman, Johnny Depp, Orlando Bloom. stb; stb; stb... Minden egyéb: Twilight, Harry Potter, Meg Cabot könyvei, Örökség tetralógia, görög mitológia, Hyperversum, True Blood, Vampire Diaries, Jane Austen könyvei, Oscar Wilde stb. stb. stb.

Hobbi: olvasás, filmnézés, netezés, írás, rajongás :)

Zsebpénz: Konkrét zsebpénzem nincs. Ha kell valamire, és van rá, akkor kérek és kapok. A saját pénzem pedig a nyárimunkákból illetve az ünnepeken kapott pénzből van.

Álom: Szeretném, ha egyszer kiadnák egy könyvem. Annyira jó lenne látni a nevem egy borítón. :)

Szerencseszám:
Főként a 3. Furcsa ráadás, hogy a harmadik hónapban, azat márciusban születtem. A másik kedvenc számom a kettő. És ugye március 15-én születtem (hát igen, a szülinapom nemzeti ünnep :D). És ha a 15 számjegyeit összeadod, akkor 6 jön ki. Ami 2x3 vagy 3x2. Ahogy tetszik. :) Ezenkívül nagyon szeretem még a 12-t, ami szerintem egy gyönyörű szám. A 3-at és a 12-t majdnem egyformán szeretem. Szóval nehéz dönteni a kettő között. A 7-et, a 13-at is szeretem, ezután pedig a 21 és a 11 következik ilyen sorrendben. :) A számmisztikának és az irodalomnak nagy szerepe van ebben. Tudjátok, hogy ezek a számok milyen gyakran szerepelnek regényekben elrejtve? Főként a fantasykben. Meg a népmesékben, valószínű innen ered a fantasy-ben való népszerűsége is. Pl. a Harry Potter is teli van velük. Órákig tudnék erről mesélni. :)
De nagy szerepe van a számoknak a hétköznapi életben is. Vegyük például a 12-t. 12 hónap, 12 csillagjegy, 12 csillag az EU zászlajában, 12 óra alatt ér körbe a kismutató az órán stb.


Szeretnék találkozni: Ide bemásolnám a Kedvencek pontból a személyeket.

Háziállatok: cica

És akinek a díjat köszönhetem:

Nickyy: http://www.nickyy27.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése